درایه های اصلاح خودکار آفیس را حذف کنید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درایه های اصلاح خودکار آفیس را حذف کنید
نوشته شده در پنج شنبه 10 مهر 1393
بازدید : 222
نویسنده : BENYAMIN

چنانچه وجود علامت سه نقطه ('...') برای نمایش یک زیرمنو یا کادر را نمی پسندید و از فرمان '…' را به منظور تبدیل به خط افقی صفحه گسترده نمی خواهید و یا اینکه هیچکدام از تصمیمات خودکاری که مایکروسافت آفیس اعمال می کند دوست ندارید مراحل زیر را دنبال نمائید.

دنبال کلمه یا کاراکترهایی را که می خواهید تغییر دهید تایپ کرده و به محض اعمال فرآیند تصحیح خودکار، عملیات تایپ را متوقف نمائید. در این حالت آیکن کوچکی به همراه یک قفل چشمک زن کنار عبارت اصلاحی ظاهر می گردد.

بر روی کادر کلیک کرده و دومین گزینه را از منو انتخاب نمائید. تغییرات اعمال شده بر متن انتخابی به نوع تصحیح بستگی دارد. مثلاً اگر علامت au را تایپ کنید آیتم 'Stop Automatically creating Bulleted Lists' خوانده می شود که انتخاب آن فرآیند تصحیح خودکار را به صورت همیشگی متوقف می کند.

جهت کسب جزئیات بیشتر در زمینه اعمال تنظیمات AutoCorrect یا حذف واژه های خاص از لیست تصحیحات خودکار آفیس بر روی دکمه Office کلیک کرده و مسیر

Options>Proofing>AutoCorrect Options

را دنبال نمائید.

(موفق باشید)






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حسین در تاریخ : 1393/7/13/7 - - گفته است :
بنیامین ممنـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: